Pussy magnet

Integrēta B7 līmeņa  aizsardzība (strēlnieku ieroči ar bruņusitēju)

Priekšējie riteņi STANAG 4569 2a  līmeņa  aizsardzība (PT mīna)

Grīda 1a līmeņa  aizsardzība (šķembas)

Absorbējošie sēdeķli

Lielāks riteņu diametrs

Kompresors riteņu spiediena regulēšanai

vara bungas: Šim pretendentam (ja NXT 360 tiešām tiek vērtēts) gandrīz perfekts trāpījums specifikācijā,  vismaz izmēru ziņā. Svars par lielu, bet arī citiem pretendentiem tas tika piedots, jo tikai Cobra ir vieglāka par 6 t. Lai nu ko, bet vēlamos  izmērus NBS noteica ļoti rūpīgi,  acīmredzot plānotā izmantošanas taktika ar to būs cieši saistīta…

Specifikācija NXT 360
Transportlīdzekļa pilna masa (pilnībā nokomplektēts un ar bruņām) Ne lielāka par 6,5 t 7,1 t
Kravnesība Ne mazāka par 0,9 t ?
Garums (mm) Ne garāks par 5 m 4.57 m
Augstums (mm) Ne augstāks par 2,1 m 1.83 m
Platums (mm) Ne platāks par 2,3 m 2.16 m
Klīrenss Ne zemāks par 0,4 m. >410 mm

Svara ziņā atbilstošāka Otokar Cobra  ir gan garāka, gan augstāka, gan platāka, par pārējiem diviem pretendentiem nemaz nerunājot (GTP 6m x 2,55m x 2,5m, klīrens 400 mm; Marauder – 5,5m x 2,3m x2,5m, klīrens 365 mm).

agrāk

 

Advertisements

72 responses to “Pussy magnet

  1. Šito video jau redzēju, patīk kā čalītis gudri dirš, ka ieklausījušies klientu vēlmēs.
    Ahjenna ieklausījušies, ja grīda kā bija plakans sūds bez jelkādas IED aizsardzības, tā palika.
    Jebaķ…

  2. arī zemessargs

    Mans favorīts šobrīd ir somu darinājums, jo ir gan vieglie, gan kravinieki sērijā (tāpēc man patika arī Oskosh), gan peld tas verķis. Domāju, lielāks svar nav tik būtisks trūkums. Drīzāk aizsardzība līdz ar to ir labāka.

    • Par svaru šoreiz nav runas. platumsxgarumsxaugstums nelien, pareizāk sakot lien tikai vienam. Visi pretendenti ir pārvadājami ar C-130, ar to vajadzētu pietikt, lai mierīgi vērtētu citus ne mazāk svarīgus parametrus.

  3. Domāju, ka āmurs (šis NXT 360 vai vecāks) ar ASV atbalstu tiek nopietni vērtēts, par ko liecina Oškoš nolekšana un specifikācijas piegriezne “uz augumu”.

    • Par vecāku modeli pat domu nepieļautu… tad ir vāks

      • Ja tā tiešām notiks, būtu inetersanti redzēt/ dzirdēt/ lasīt AM un NBS argumentus par labu vecajai versijai. Vecajai versijai tikai arguments “cena” īsti nederēs.
        Jāiet aizdegt svecīte par “tikai ne vecos āmurus”!

        • kaut ko takš sadomās. Atceramies, ka kritiskajai tautas maisai šī ziņa būs “džipam līdzīga bruņmašīna”.

          • arī zemessargs

            Masai ziņa “pērkam jaunus Hammerus” jau liksies kaut kas ļoti dārgs neatkarīgi no cenas.

            • Pacietīgi jāskaidro, ka
              The two terms overlap somewhat, but generally, “Hummer” refers to the civilian models and “Humvee” refers to the military ones. “Humvee” comes from “HMMWV”, a military term for “High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle”

              • nereāli.. :D:D Lai labāk saprastu laukumu, pamēģinam ar gudrām sejām pastrīdēties par specifisku sirds ķirurģijas aprīkojuma iegādi Stradiņiem. Pieņemsim ir 4-5 lieli ražotāji. Ir komplicēta specene iepirkumam. Un sākam izpildīties 🙂
                Sasniegums jau būtu pārdot vēlētājam, ka x miljoni par vāģiem vispār ir labs pirkums, jo skolotājiem, policistiem un pensionāriem ir grūti savilkt galus.
                Man domāt AM eleganti izstūrēs arī ja nopirks ne tikai “vecos” hammerus, bet fiziski VECUS hammerus.

  4. Šo būs viegli nopārdot sabiedrībai. Sak, jauns modelis, ļoti moderns, bet tajā pašā laika jau pārbaudīts kaujas apstākļos. Pārbaudīts. Izmanto daudzu valstu armijās. Vislabāk atbilst izvirzītajām prasībām utt. Tāda sajūta, ka šis modelis tika radīts tieši priekš mūsu iepirkuma.

  5. Viens no komentiem zem VB ieliktā youtube video:
    dcentral
    pirms 5 dienām
    Other than banana republics, who would want this after Oshkosh JLTV?? You can only improve so much in an inefficient 1980s platform.

    • Jap, viedi vārdi.

      Es protams ceru, ka kārtējo reizi cepos pa tukšo un hamvī nav vinnējis, bet nu, ja jau specen tik ļoti atbilst konkrētā aparāta parametriem un pirms gada bija sarunāts, ka iepirks tikai un vienīgi tos(man pat tā laika rotņiks teica – būs jums hamvī, lai gan neticēju, jo Kalniņš tak bija pateicis, ka bruņu transports ZS nav plānots un nebūs vēl gadus 10), tad toč banānu republika.

  6. kaut mana piebilde, ka vajadzētu vismaz divu lielumu auto. ja to var uztaisīt vienā rūpnīcā- ļoti labi, ja nē- tad jāpērk atšķirīgi.
    lielo (kā GTP) vajadzētu nodaļas (personāla) un kravas pārvadāšanai, mazo (kaut vai nxt)- eskortam, speciālistu pārvadāšanai.

    • GTP labs ar to, ka modulārs, ne ar ko citu neatšķiras.
      Marauder ir tas, ar ko es gribētu braukt uz īstu ČP.
      NXT vietā labāk būtu Cobra, jo īpaši tādēļ, ka sver aptuveni tikpat, bet bruņu aizsardzība iespējama labāka un peld, peld!

  7. Ne jau velti Mičiganas gubernators brauca atklāt Mičiganas avēniju uz Ādažiem 🙂

  8. Bruņotie Hameri,tieši aizsardzības ziņā ir ok,cik tehniski noturīgi un caurgājamība laba,cits stāsts.
    Irakas karš,Afgānā rāda ka Hammers bruņotais nav slikta lieta.
    Tāka tas noteikti būtu labak ka tenta skanijas:)

    • Tas, ka labāki par skāni ir skaidrs, jautājums – ko darīt ar neesošo IED aizsardzību? Mums jau ir alumīnija bundžas CVRT paskatā, kurām mīnu aizsardzība ir sūds. Tagad vēl Hamvī?
      Pie tam, ja vien hammerus nemetīs pakaļ par pus cenu vai pat lētāk, tad neredzu jēgu pārmaksāt par sūdīgu mīnu aizsardzību, jo, kā minēju, uz nodaļu vajadzēs 2-3 mašīnas un vēl tik pat vadītāju. ZS tāda resursa nav.

      • kā nav resurss .. ? Reformas vajag ! NMPD dienests arī štuko shēmu = dakteris / šoferis. Tobiš izvāc no apkalpes šofera pozīciju. Kas ZS nevar? Aizbrauc līdz vajadzīgajam punktam, aprok hummerus un iet karot.

        • Varēt jau var, bet pats zini, cik stīvs mugurkauls ir NBS vadībai. Lepni putni tur augšā, bez pendeļiem negrib lidot.
          Visādi citādi piekrītu arī 6×6 sakarā, tur loģiski, ka neviens netupēs pie katra ATV.

      • Ja bez joka… POLARIS gadījumā tak ar gan jau nebūs statiskais šoferis, kurš mierīgi lasa avīzi, gaidot soldžeru atgriešanos no 4 m attālās bedres.. Domās taktiku, kur darbība būs tieši ap / pie hummera.
        Man cits jautājums, kur birokrāts Kalniņš ņems tik lielā skaitā C1-C kategorijas braucējus? 🙂

        • arī zemessargs

          Visiem ZS piedāvāt bezmaksas auto kursus. Tiem, kuriem pat B kategorijas nav, tad būs bonuss.

          • Šobrīd, ir iespēja iziet lielās kategorijas par savu naudu, un tad kaut kad šos līdzekļus atgūt, ja būsi ZS štatā autovadītājs. Retorisks jautājums. Cik ļaudīm ir pieejami brīvi līdzekļi 500+ eur šim pasākumam? (domāju pamatā lauku reģionus).
            p.s. kādu laiku nesekoju līdz, bet, šķiet ja tev nav nekādas tiesības – uzreiz ielekt smagajās kategorijās nevar. Liakam griesti ir C1, ko var dabūt no ielas. Uz C jau vajag stāžu.

            • arī zemessargs

              Uzskatu, ka jāpiedāvā visiem ar priekšapmaksu, gan bonuss būs, gan objektīvi nepieciešams, lai jebkurš zemessargs prastu vadīt tehniku.

        • teorētiski, šoferiem nav jālasa avīze, bet gan jāieņem riņķveida aizsardzība un jāsargā transports.
          ZS kursus apmaksā. visiem entuazistiem ir iespēja apgūt.

          • visiem, kuriem priekš tā ir pieejams euro. Laukos vairums cilvēku dzivo pieticigi.

            • par to lauku pieticību neesmu tik pārliecināts, jo pats no laukiem…
              jā, kādus 600eiro iesākumam vajag, kurus vēlāk apmaksā… bet toties pēc 5 gadiem tas pilnvērtīgi paver jaunas darba iespējas, lai pelnītu 1000+ eiro mēnesī, ja esi nolicis CE kategoriju.

              • Pārlaid acis pāri savam batiņam (ja viš lauku) un apskaties, cik no kakliem šo var izveikt. Manā būs +- katrs desmitais. Ja kalniņam vajadzēs Hammeru stūrētājus masveidā, nekur viņš neliksies. Nāksies organizēt apmācības batiņā, vai slēgt līgumus ar skolām. Vienalga kā, bet bez “pirmās iemaksas” no savas kabatas. Citādi visā sistēmā rezultāta nebūs.
                Ir vēl viens interesants moments. Tie, ZS kuri ir ar tiesībām un, kas strādā uz fūrēm, lielāko ties ir “papīra zemīši” jo darbs uz apļiem ir nedēļām, atbraucis mājās, grib atpūsties. Uz mācībām nāk ļoti reti kurš no viņiem. Vismaz manā batā skāņus komandē pārsvarā cilvēki, kas civilā dzīvē nešoferē…. un bieži to dara… rotņiks vai kāds no PD instruktoriem, jo banāli nav kas brauc. Tā lūk.
                p.s. BCDE tiesības visiem ZS, kuri to vēlas, starp citu būtu elegants burkāns priekš rekrūšu plakātiņiem 🙂

                • Kkad ir bijis, ka pat maksāts dui par kursu apmeklēšanu, bet paši zemessargi nav spējuši nolikt eksāmenu, tāpēc nbs nospriedis, ka tā vairs nedarīs, jo naudas izli
                  etujumam pretī nav prece.

                  • arī zemessargs

                    Ja neesi nolicis eksāmenu, tad nauda gan būtu jāatmaksā.

                  • Loģika šeit ir..
                    domāju, kompromiss būtu, ka ZS “uzsauc” pašu mācību procesu. Visdārgākais stāstā jau ir mācību braukšanas stundas. Ja piedraudēs ar naudas piedziņu, iespējams, slinkais ZS negribēs gurķoties 🙂
                    Kurš zin, kā šo risina PD? Tur diez vai soldžers iet nest čekus pēc fakta..

                    • Alūksnē pirms gada/diviem NBS uztaisīja paši savu skolu un braukā paši, vienīgais, kas paliek citiem – eksaminēšana CSDD. Viss pārējais, cik atceros no sižeta, bija in-house.

                    • garamgajejs

                      tā ari būtu jābūt ZS, ja vajadzēs C friverus masveidā.

                    • Ņemot vērā ZS specifiku(to, ka atkritēju/sebotāju varētu būt gana), diezvai taisītu paši savu autoskolu batos/brigāžu štābos. Drīzākais noslēgtu līgumus ar autoskolām par fiksētu ciparu un poh vai aiziet 100% norīkoto vai 70%, cena no tā nemainās.

                    • garamgajejs

                      Ja masveidā – pašiem sanāk lētāk. Maksā DUI instruktoram un lej skānī / hummerī dīzeli. Bonus – mācās uz tā verķa uz kuru braukās dienestā. Visus kloķīšus zinās atrast pat tumsā.

                • arī zemessargs

                  +

              • Tikai tad sākas ķibeles – šoferu amatam ir tāda specifika, ka ar dienestu ZS vairs diez vai būs savienojams. … Šoferi darbā ir visu laiku… Izņemot tos kas braukā ” pa teritoriju” nu bet tiem jau algas arī ne visai…

        • Vot, ja MP liks pievērt acis, tad, domājams, braucējus atrast nebūs problēma 😉 !
          Bet jā, spiedīs uz apmācībām, pieļauju, ka gribēs, ka visi nodaļnieki ir ar C kategoriju + speciālisti-šoferi.
          Bet, attiecībā uz ZS nepriecājies, cik atceros, pirms gada, kad mums solīja Hmmwv, runa bija par speciālistu vienībām, tā ka, nezinu, cik daudz tos grūstu ZS iekšā.
          Kā nekā, hamvī vajag stipri vairāk skaita ziņā, nekā pārējos 3 pretendentus.

  9. Tāpat jau tagad ir skaidrs ka uzvarēs jaunais Hammers, lai vai kā arī mēs te varētu bļaustīties un lai vai cik mums tas nepatiktu viss konkurs bija viena viengība pakazuka, jo par tiem 200 miljoniem bija jārīko konkurss un nevarēja vienkārši vienoties kā pirmstam arī bija paredzēts. Lai tad vismaz dabon pie reizes katram zemessardzes batam pa šādam verķim uguns atbalstam. https://www.youtube.com/watch?time_continue=74&v=JwXwwdBogBo

  10. Njā, redzot cik tie spec dati ir līdzīgi NBS nosauktajiem, liek domāt ka šito Humvee V2 versiju arī ņems (un tas viss konkurss bija tikai cirks formalitātes dēļ)………Mani tas nemaz nepriecē, Humvee ir 80. gadu ražojums, un pat ar visādiem tur uzlabojumiem tu nevari baigi viņu uzķīlēt līdz tādam līmeniem kā piemēram Somu SISU. Svars un izmērs ir viena lieta, bet opcijas nākotnes uzlabojumiem ir pilnīgi cita. Humvee modernizācijas potenciāls ir izlemts un tas ir skaidrs (paši amerikāņi viņus tapēc maina pret jaunām mašīnām).

    Sāk atgādināt CVRT darījumu…….šitajiem ar gan jau stāstīts ka mašīna laba un ”piemērota Latvijas dabai”, un ka jauni motori salikti tapēc nav svarīgi ka pats agregāts jau bļed 30 gadus vecs.

  11. Humvee paliks asv armija lidz pat 2045-50 gadam tiks nomainit 40% parks lasiju rakstu neaceros adresi militarais saits

  12. Nu ja apstiprinās Hammer, tad jāsit cena nost un jāiet uz kvantitāti, jo būsim vieni no jaunā modeļa pirmajiem pircējiem. Platforma kā tāda ir jau noiets etaps, bet protams izskatās, ka neviens kā parasti neko par velti nedara un ASV atbalsts jāizpērk naudā.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.