Palmīra

 

vara bungas: atkal redzam PTRK pielietošanu pa  4  kājniekiem,  nekādas valsts kontroles… nezināju, ka SU-17 vēl lido, 25 gadus pēc ražošanas pārtraukšanas.

Advertisements

104 responses to “Palmīra

  1. Sīrijā pat Hitlera laiku vācu haubices šauj,un Btr -50 braukā:))
    Tur šinī jomā viss tiek lietots,tā teikt pec nozīmes:)

  2. Bet kajinieki jau izskatās gudrāki,pilnīgi visur izvairās no PTRK,un arī vairs nevis mūk,bet guļas uz zemes-acīmredzot tā vairojas izredzes izdzīvot…

  3. Vakar skatījos pa Viasat Norvēģu iznīcinataju pilotu treņiņus-ļoti intensīvi un efektīvi-praktiski visa taktika zemie lidojumi,arpus radaru zonas un cīņa-aizsardzība/uzbrukums pret vairākumu-zīmīgi ka nekautrējas teikt ka trenējas pret krieviem,tā esot visulaiku bijis-piloti vidusposma nolidojums no 1600stundam uz F-16.Principā raidijumā nekadas politikas nebija-pret krieviem,tas beggraunda dzirdams bija,jo oponenti lido tikai uz Ru iznīcinatajiem un krievu taktika…
    Klimats visiem zināms kāds tur-sniegi,puteņi un tt…

  4. Mazliet tā kā offtopiks, bet tomēr ielikšu – http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0WT0MZ – Trump questions NATO, Asia nuclear weapons ahead of Washington summit

    Respektīvi – Tramps ir konkretizējies ārpolitikā, un no “konkretizācijas” netieši izriet, ka atdos mūs krieviem. Līdz ar to Tramps no mūsu interešu viedokļa norakstāms

    Joprojām ceru uz brīnumu, ka no republikāņiem būs Teds Kruzs. No šī paša raksta netieši izriet, ka Kruza skatījumā NATO uzdevums šobrīd ir cīnīties ar isis un atturēt Putinu no tālākas ekspansijas Eiropā, t.i., ka ASV un NATO nedrīkst atstāt novārtā Eiropu, ko grib izdarīt Tramps.

  5. Tikmēr Isis taktisko rakešu analogs darbībā:)Domajams bija ierakts zemē…
    Episks skats-Irāka

    Un otrs-vnk pamests garāžā…Iznīcina no distances-taču…

    Te maza analīze-pamacība kā tik galā….

    Šitas labs-Irāka kamēr dejoja tikmēr prafukali VBIED:))

  6. Polija ar vēl lieto SU-17 ja kas. Vikipēdijā rakstīts, ka viņus uzturēt un lidināties apkart ir stipri lētāk kā ar Mig-29 vai F-16.

  7. 4 pretinieka kājnieki ar vienu prettanku raķeti ir ļoti adekvāts un ekonomiski pamatots mērķis.

    vīrieši pēc kara ir liels deficīts 😉 Amerikāņi rēķina, ka viens priekšlaicīgi miris amerikānis valstij nenodrošina pusmiljonu ienākumu. Mēs varam būt pieticīgāki un piemēram rēķināt 500 eiro mēnesī x 12 mēneši = 6 000 x 40 gadi ir 240 000 eiro. 500 eiro vēl ir diezgan maz , ja uzliekam algu 700 sanāk vēl lielāks cipars.

    tālāk ir diezgan loģiski ja 4 pretinieka karavīri var nošaut 4 mūsējos – tā teikt ”ničs” un viņi nodara mums zaudējums vismaz miljona apmērā. bet viņi var nogalināt ne tikai 4 karavīrus bet arī sagraut kādu infrastruktūras objektu, nogalināt pāris civilos utt. Nojaut cik lielus zaudējumus viņi var nodarīt? – miljonos.

    turklāt viens precīzs šāviens būtiski samazina pretinieka kaujas spējas- veselu grupu likvidē, pārējie to redz un panika zogas klāt- pārējie vairs negrib cīnīties un vai nu sāk mukt vai padoties.

    secinājums pat piecas spike raķetes ir ekonomiski izdevīgi šaut pa vienu pretinieka kājnieku- jo vien šīs raķetes ir pietiekamā skaitā. ja tomēr skaits ir ierobežots tad nedaudz jādisciplinējas un 1 raķeti var šaut tikai pa 5 pretinieka kājniekiem.

    pieņemsim, ka pretiniekam ir 30 000 vīru ar vienu raķeti likvidējam 5 mums vajag 6000 raķešu. raķetes cena 100 000 tātad raķešu arsenāls mums izmaksās 600 miljonus. viens AM gada budžets, ja tam veltītu 2%. redz cik lēti izmaksā laba moderna un tiešām atturoša aizsardzība.

    sadalām to uz 5 gadiem un valsts aizsardzību esam nodrošinājuši teju par grašiem. ar pietiekami ticamu iespēju iznīcināt pretinieku 100%

    šāds modelis joprojām par dārgu? palielinām latiņu un saviem spaikistiem sakām, ka 10 cilvēki viņiem ir ļoti labs mērķis, ļoti labs mērķis arī ir jebkurš transports (kravas mašīnas, bmp utt utt)- tipa līdzvērtīgs kājnieku nodaļai.

    Ja spaiks pret visu ir vienkārši par daudz piepērkam vecākas sistēmas (jo paļauties tikai uz vienu negribētos) tad nu ar tām vecākām/lētākām var bliezt pa visu, kas vien kustas.

    Tagad nojaut, kas ir ekonomiski 😉 ? tik ekonomiski , ka prettanku kompleksus var dot zemessargiem mājās glabāt 😉

    • “pat piecas spike raķetes ir ekonomiski izdevīgi šaut pa vienu pretinieka kājnieku” = tribunāls

      • Kāpēc tribunāls īsti nesaprotu?
        Pārāk izskērdīģi?Te nu piekristu,bet citādi-ir kādi ierobežojumi-konvencija?
        Lai šautu kajiniekus Spike nevajag-pietiks ar Milan:)
        Tas pats Ua STUGNA-150000USD palaišanas iekārta-20000usd raķete.
        Vispār piekrītu Aņiņam ,ka ptrk nav dārgi pret kājinieku (nerunaju par Spike),un mums ir jādomā par lēto -ta teikt širpatreba ptrk armijai pararēli ar Spike-kas ir efektīvs undargs-kas būtu vajadzīgs pret dārgiem mērķiem.

        • nu fakts ka ižšķērdīgi, turkļat tas nozīmē ka nav vai neprotam izmantot tam paredzētos ieročus mīnmetējus, ložmetējus, netiesā uguns artilēriju utt

          • Izskērdīgi protams,bet nu ar PTRK vieglāk un atrāk trāpīt kā ar jebkuru citu-ja mērķis ir tālu-1500….2000+ m …mīnmetēju vēl jauzved uz mērķa-dzirdēs lidojam apgulsies,lozmētēju vēl jatrāpa-nerunajot ka virs 1500 m jau ir praktiski jebkuram vieglajam strelnieku ierocim par tālu,tā efektīvai pielietošanai-vienīgais 12,7 snaiperenes-bet nu ar 1 novāksi(ja trapīs)-parējie prom..tāka diezgan diskutabli-dārgi vai ne…
            Pieļauju ka Usa varētu ar mīnmetēju atri noņemt-ar gps kordinatoru atri nopeilē,uzstādi-bet Asadam i sapnos tādas lietas nerādas un Ru arī vairumā ir tikai smukos projektos un reklāmklipos:))

            • bet kā komandieris, kas dod komandu šaut ar PTRK pa dažiem kājniekiem var zināt ka pēc 10 minūtēm viņam nebūs jāšauj pa reālu brūnotu mērķi, bet raķete(s) iztērēta ? Tas tikai datorspēlēs ir god mode ar nebeidzamu resursu. Ja man ir jāizlemj pataupīt raķeti tankam vai garantēti iznīcināt 3-4 soldžerus, es labāk taupīšu.

              • Protams ka pie ierobezotas munīcijas tas ir cits jautājums,protams ta būtu pat ne nolaidība,bet pat kļūda-pieņemu ka munīcijas tur daudz,šauj ar Konkursiem-kas ir ļoti lēti,nu Kornet ir dārgi,bet efektīvāki par Konkursu.

                • te jau minēja, ka no pt ieročiem mums ir lētais gals, ir mazs dārgais gals, bet iztrūkst vidējais – optimālais

                  • Manuprāt te jaizškir ka mērķpielietojums protams līdzīgs,taču granātmetējs un ptrk tomēr ir dažādas ieroču klases.
                    Te piemēram būtu CG ,CGM4 (ar paštēmējošo tēmekli) un NTLAW=lēti,dārgak,dārgi=neefektīvi,efektīvāki,ļoti efektīvi)
                    Un Milan 2,Spike=leti-dārgi=mazāk efektīvi,ļoti efektīvi…
                    Un tā pa skirām-pēc efektīvā pielitošanas atāluma-efektivitātes un cenas.

                  • vidējais gals nevar būt rbs 70?
                    atzīstu, smags, ar rokām nekur tālu neaizstiepsi, vajadzīga mobila platforma. milan2 ir uz pusi vieglāks, bet 2-3 reizes mazāks šaušanas attālums.
                    bet iepirkto skaitu Latvijas BS atkal ir noslepenojuši līdz neprātam, bet spriežot pēc līdzīgiem iepirkumiem, tie varētu būt ap 20-30 gab. nav daudz, bet varētu krājumus papildināt, jo arī leišiem ir rbs 70. būtu atkal kkas ar kaimiņiem unificēts.
                    bet raķetes aptuveno cenu arī nekur neizdevās atrast…

                    • nu to attiecībā uz RBS 70 jau plāno un pat vingrinās
                      http://www.sargs.lv/Zinas/Dienesta_gaita/2016/01/20-01.aspx#lastcomment

                      ka teica pats Graube iekārtu ir vairāk kā operātoru, bet tā operēšana nav vienkārša lieta, ne tikai jāmācās un jāiegūst iemanas, bet tās iemaņas ir jāuztur līmenī.
                      tādēļ, ja nav kur likties ir ok, bet derētu kkas vienkāršāks un lietotājam draudzīgāks.

                    • atradu te, ka it kā iepirkti 10 rbs70, bet kkā neticās, ka ~2004.gadā pa 20miljoniem latu iepirka tikai 10 palaišanas iekārtas (protams, kopā ar raķetēm, bet tik un tā). brazīļi nesen pa 12miljoniem dolāru iepirkuši 12-16 aparātus… viss paliek lētāk?!

                    • jobtehnology

                      RBS-70 ir PG ierocis-nebūtu pratīgi to likt citā lomā-lai arī tas var pildīt šādu lomu-tomēr šaut ar 100000usd raketi pa bmp…te nav runa ,pat ne par dārgumu-runa ka vertīgāk būs to darīt pret mi-24-mi-28 un tt…jo PG ieroču mums deficīts..bet skili pielietot pa zemes mērķiem ir sveta lieta-ja nu vajadzība ir kaujaslaukā…
                      Tas ka Lv Bs beidzot sāk apgūt ieročus pilnībā-ir vairāk kā priecīga ziņa-taču..taču darba vēl daudz…
                      Rbs-70 japerk NG mode-pašnovade zelta lieta tomēr-pareizak sakot ne pašnovade-bet autotracking-ja merkis sakerts-tad tas tiek visdrīzāk notriekts-un nevajag tik daudz operatora skilu…

                    • bmp nosacītā cena ir 1 milj. tātad ar 0,1 milj. raķeti vienkārši pa to ir jāšauj.
                      ieguvumi;pretinieka kājnieki paliek bez transporta, paliek bez uguns atbalsta un bruņām.

                      ja paveicās bmp iekšā atrodas vēl ducis pretinieka karavīru. tad zaudējums pretiniekam ir 1 milj. tehnika + 12 x 250 000 (katra karavīra vērtība) – BMP vērtība kopā ar ”kravu” sastāda 4 milj. Droši vien tankam būs stipri līdzīga vērtība.

                      protams ne visos bmp būs pilna krava krava – tātad pat ”tukš” bmp pret 100 000 vērtu raķeti atmaksājas minimums 15 kārtīgi, ja bmp ir pilns ”peļņa” ir 45 kārtīga.

                      protams varam pirkt rbs, spaikus, mīnmetējus vēl kaut ko , vēl kaut ko un vēl kaut ko. tomēr to sistēmu klāsts varētu būt arī mazāks, bet daudz funkcionālāks. zs apmāca tagad mīnmetējniekus zs – bet reāli viņi būs šāvuši maz.

                      jānopērk tikai vairāk raķetes- tagad kāds sāks iebilst? – ka pirkt daudzas raķetes ir muļķīgi. ja raķetes pērkam daudz tās paliek lētākas. varam palūgt pastrādāt pie citiem munīcijas veidiem utt.

                      VB pat ne tik sen skandināja, ka katram karavīram vajag iedot ”gudro šauteni” 20 000 gabalā. nodaļas izmaksas 150- 200 tūkstoši. Bet pastāv alternatīva atstāt tās pašas vecās triecienšautenes un naudu ko iztērētu gudrajām šautenēm iztērējam ”gudrajam spaikam”, kurš var ne tikai kājnieku nošaut, bet arī tanku sašaušanai. vada līmeņa gudrās šautenes izmaksās ap 0,5 milj. nedaudz vēl piemetam un sanāk spaiks ar 10 raķetēm. nebūs apmācītas apkalpes? sūtam zemīšus lai visu dienu to tik vien dara, kā spēlē “datorspēles”.

                      NOJAUŠAT VISPĀR PAR KO ŠEIT IR CEPIENS?
                      faktiski piedāvāju apbruņot katru vadu ar raķešu sistēmu. tas izsauc tik vētrainu pretreakciju 😉 3 spaiki uz vienu rotu ar 10 lādiņiem uz katru aparātu tas ir tik tik izšķērdīgi, ka man teju vai uzpleči jāplēš nost 😉

                      tikai ASV uz vienu rotu ir paredzēti 6 javelini 😉 katram kompleksam normāli ir 10 raķetes. tātad rotai ir 60 raķetes. ja raķeti izmantojam tikai pa tanku teorētiski 2 ASV rotas spēj pilnībā iznīcināt jebkurus pretinieka tanku spēkus . 120 raķetes pieņemsim precizitāte pieņemsim 80% = 100 tanki.

                      ja bataljona 2 rotas iznīcina visus tankus? pa ko šaut 3. un varbūt 4. rotai? jo viņiem arī būs 60 – 120 raķetes. droši vien ņems priekšā bmp , citu transportu un beigās vēl pāris reizes ieplēsīs pa nelielām pretinieka kājnieku grupām- jo priekš kam lieki riskēt ar sava padotā dzīvību?

      • Apsveicu visus ar Sīrijas lepnuma – bruņoto spēku uzvaru pār teroristiem Palmirā. Respekts Sīrijas BS kājniekiem.

        Par SPIKu lietošanu – piecas raķetes uz vienu kajnieku, rotams, ir perebors.
        Bet….. pretinieku kareivju grupas iznīcināšana ar PTRK kalnos vai apdzīvotā vietā, domāju, ir pilnīgi attaisnojama. To, protams, var izdarīt arī ar RPG-7, bet video no Sīrijas redzam, ka tiek izmantota PTRK priekšrocība salīdzinājumā ar RPG – attālums un precizitāte.
        Piebilde komentētājiem – komentēt karavīru darbību sēžot ērtā dīvānā, pie datora ir viens, bet vairākus gadus karot, pie tam – ar ietiekami labi sagatavotu retinieku, apbūvētā vai kalnainā apvidū ir pavisam kas cits. To vajadzētu saprast. Arī mūsu karavīri droši vien labprātāk izmantotu vienu saiku, lai iznīcinātu pretinieka snaiperu pozīciju ēkā, nekā līstu klāt un riskētu ar dzīvību. Situācija dīvānā, pie datora, ar alus pudeli rokās izskatās savādāk, nekā kad lode svilpj gar ausi.

        • IMHO SAA un ne tikai viņu izšķērdība saistīta ar arābiem raksturīgu pofigismu, SOPu neesamību, PTRK piesātnātību, smagās bt neesamību pretiniekam, un to ka viens labs PTRK operātors var atrisināt visas apakšvienības problēmas. Tas ir jauki ka tur tā var , bet te tā nebūs.
          PS lai tuvinātos kaujas videi apsēdos uz grīdas maksimāli neertā pozā, peli kustinu ar kreiso roku, noliku malā alu (svinēju palmiras ieņemšanu), paņēmu kefīru un jūtos ka asads.

        • Pilnīgi piekrītu Reksim 😉

          ar sīku piebildi, ka panākt PTRK piesātinātību nav tik dārgi un ja apskatās to efektivitāti tas ir vēl jo mazāk dārgi. vienkārši tas ir tas, kas ir jāpērk un vēlams daudz.

          it sevišķi, ja tālredzīgi ir iegādātas vecākas versijas piemēram Milan 2, kuras ir arī daudz lētākas. zemīši aiz laimes paģībtu par kaut ko tik modernu.

          tāpat spaikiem ir dažādi lādiņi mums šķiet, ka ir 4 km sniedzamība, nopērkam arī mazāk jaudīgus līdz 2,5 km.

        • Man jau liekas Reksi,ka tas nav uz labu,apsveikt par darbu kas vel nav izdarīts!
          Sīrieši vēl nav iegājuši pilsētā,ir tikia tās tuvumā-šauj vnk pa pilsetu,pat mērķus neredz-vismaz tikko parskatīju video-šauj pa laukumiem,tātad vel uguns punktu tīrīšana nav sakusies…
          Tatad vel pāragri,plus armija papildus pārmet milzīgas vienības steiga uz Palmiru-tātad tik viegli nebūs…
          Iesaku pameklēt video arabu valodā-diezgan ir gan no Asadīšiem,gan ne..te redzam MI-28 darbībā-Palmira

          Tas ir Asāda kanāls-rekur saka ka pārmet papildus tūkstošiem karevju uz Palmiru un simtiem tehniku-bet tur jau tā milzīgi spēki koncentrēti ir…Lai gan Ru stāsta ka tikia Tusneša tīgeri ar guntrakiem-tā nav-tur pārmeta tanku batus un mehu batus un netikai…vakar vel-tātad maz…tāka Palmira vēl svinībam par agru

          Ir pietuvojušies līdz atseviskiem priekpilsetas ciematiem Palmirā no rietumu puses.Par kuru kaujinieki nav cīnijušies,jo nav praktiski ne postijumu,ne kritušo nevienā pusē,ne cilvēkos,ne tehnikā.

          Tāka to alu liec nost…pāragri…!

          • Es saprotu, ka daudziem ir kognitīvā disonanse. Uzvarēja…… mūsu ienaidnieki un “asiņainais tirāns” Asads. Mūsējie – (ASV, CIP, Eiropas sabiedrotie) atbalstīja, tipa, mērenos teroristus (sorry – brīvības cīnītājus).
            Realitāte ir tāda, ka bez tautas un armijas atbalsta Asads jau sen būtu prom. Armija, karavīri karo jau piekto (ja atmiņa neviļ) gadu un nemet plinti krūmos. Bailes no asiņaina tirāna nespētu radīt tādu vienotību un saliedētību. Sadama Huseina ģenerāļus uzpirka ar dolāru čemodāniņiem, daļa neuzpērkamo izrādīja pretestību. Tagad mēs redzam pilnīgi citu ainu – uzpirkt Sīrijā varēja tikai dažus. Lielākā daļa saliedējās ap tautu un līderi Asadu. Burtiski spļāviens ASV sejā.

            Veiksmi Sīrijas BS. Cieņa un respekts Sīrijas karavīriem.

            Asadam nepaveicās – viņš atteica pasaules “izsitējam”. Pasaules izsitējam nedrīkst atteikt – tad tev uzreiz piemeklēs “grēku” – vai tas ir “asiņains tirāns”, vai “diktators”. Saūda Arābijā sēž vēl nežēlīgāks režīms, kurš pielieto asiņainas metodes, kasešu munīciju un viduslaiku sodus. Bet nekas. Jo tas klausa un ir nevis “asiņains tirāns”, bet “sabiedrotais”.

            Fakti un trendi rāda, ka šādas dubultmorāles sekas mums (Latvijai) smagi iesitīs, jo mūsu aizsargs AKA pasaules “izsitējs” zaudē leģitimitāti, ietekmi, spēku un, būsim godīgi – līdz šim uz vārda klausījušos pakalpiņus.

            Vēlēšanas ASV:

            1. Klintone – ASV kirdik, liels karš pasaulē. Latvijai slikti, jo piefrontes zona.
            2. Tramps – ASV pašizolēsies un, domājams, veiksmīgi salaizīs savas brūces, bet pasaulē – lielā ietekmes sfēru pārdale. Latvijai – nu ko, mācīsimies runāt krieviski.

            Jautājums ir – ko darīs Latvija????

            • Palmīras peremoga ir Asada un viņa draugu PR gājiens, jo:
              1. publicitāti nodrošināja senpilsētas atpazīstamība pasaulē, simbolisms utt, militārā nozīme pilsētai nav liela. Raqqa, Mosula tur būs liela ņemšanās.
              2. Pats karavadonis Putins raksturoja operāciju “vitesnili” – – izspieda, t.i. “withdraval under pressure”, tur nebija izšķirošu kauju ar ko īpaši lepoties.
              3. līdzīgi Ramadi irakieši treso mēnesi svin uzvaru un katru dienu cieš zaudējumus no daesh
              4. RU pūš vaigus par nash specnaz, asadieši par valdības armiju, bet tur vēl ir vesels lērums bruņotu grupu, kas ar prieku nogriezīs galvu gan asadam gan putinam,. Jā, šobrīd kopīgais ienaidnieks ir daesh, bet kurš tālāk kontrolēs pilsētu”? tad jau redzēsim.
              5. Asada spēki kļūst arvien vairāk izstiepti un tas paver iespējas “ziemeļvēja” iecienītiem katliem. Tie būs un ne obligati daesh , bet citu sunītu grupu izpildījumā.

              Kopumā Asada un putina PR uz UNESCO aizsargāto pilsdrupu fona.

              par klintoni un trampu kopumā piekrītu, bet mans viedoklis ka tramps neuzvarēs, līdz ar to jāgatavojas karam, ko visu laiku arī piedāvāju, ja kāds nav pamanījis. valodas jāapgūst jebkurā gadijumā un ru ir viena no tām.

              • Domāju, ka finālā, kad paliks tikai Tramps un Klintone, daudzi amīši nopietni padomās, par ko atdot balsi. Un man ir radies iespaids, ka daudzi tomēr izvēlēsies Trampu. Varbūt kļūdos, bet Tramps vairāk runā par ASV nākotni un problēmām, bet Klintone cenšās aptvert daudz vairāk par ASV. Un daudziem jeņķiem tas liekas nelietderīgi un kaitīgi, kad ar pašas ASV ekonomiku un politiku daudzas lietas ir greizi. Tāpēc domāju, ka tomēr uzvarēs Tramps, ja viņam vispār ļaus tikt līdz finālam. Viņš ir daudz neatkarīgāks par Klintoni un daudznacionālajām korporācijām tas liekas nepieņemami un biznesu apdraudoši.

            • Man jautājusm kur Tu redzi ap Asadu saliedētu tautu un vairums atbalstīja?
              Apskaties teritorijas kontroletās -apskaties kas tur dzīvo,pieskaiti Asada datus par begliem kuri tur pieplusojas,aplūko Asada armiju un tad pasaki līdz 25% tautas pierāda ka tauta ir vienota ap Asādu?
              Nu camon…
              Man nekas nav pretī ka uzvarēja-uzvarēja malači-vēl jau paragri teikt uzvarēja-pat Palmīra-iegāja,daļeji kontrolē-kaujas notiek-nogalinati ntie Asada generāļi-Isis cik noprotams veiksmīgi atkapas-atsevisķas grupas tur uzrodas un un cīnas,veic diversijas-tātad tads Ramadi analogs-un tagad tur savesta armija-kas notiks kad tā aizbrauks citās frontēs?
              Nejau prieks,vai bēdas-bet objektīvas bažas ka viss sitas superPr neizveršas par anti PR…
              Saprotu ka Tev akls prieks un iebildes liekas uzreiz kā “kognitīvā disonanse” disonanse-nu domā ta ja Tev vieglāk:)
              Nedomaju ka esi muļķis-nu pareikini kas un ka ir ap Asādu-tad runa lozungiem-visi dati pieejami-pat Asada administracijas majaslapā-nevajag skatīties melīgo rietumu avotos-skaties Asāda-man škiet dīvaini ka visa tauta ir no kuras gandrīz 75% ir alavīti-kas ir Asada ciltsbiedri-ko šiem atbalstīt-?Sunnītus-Isis-protams ka savējos-bruņoto spēku vairums 85% ir šiiti-alavīti-kautka neatspoguļojas Sirijas demografija armijā šodien-tātad par visu tautu runat pāragri…

            • Nu Sauda Arabija ir čomi gan Usa gan Ru-kautka nedzirdu ka Putins sūdzetos kad slēdz miljardu līgumus par bruņojumu-viss ok:)
              Bet kā neiet kopā ar politiku,tā Usa pakalpiņi un tt…
              Nekādu šaubu nav ka Saudi ir asiņaini tirāni-pirmkart ta ir viena no vistuvakajām valstīm Islamam-tātad būt savādāk nevar-
              Pilnīgi asiņaini tirani valda arī Irānā…bet nu to to neredzi…
              Tur arī viduslaiku sodi un tt…
              Irāna sit amerikai-uzreiz var neko neivērot:)))
              Un arko mēs atškiramies?
              Tu ienīsti ameriku,es nemīlu ameriku,bet atbalstu-jo tā šobrīd ir iekārtojies ka lv tas ir izdevīgi….nu ok,citas izvēles nav…
              Bet cītīsi nejau Usa dēļ-cietīsism kopā Rus dēļ un Usa visā šinī ir maza loma,jo arī bez usas-ru nāktu pēc mums-iemesli formalie-lozungi citi,bet action tas nemaina…

              • Piekrītu par 99.99999%(tas lai diskusijā ar Reksi būtu iespēja manevrēt 😀 ) !

              • Es neienīstu Ameriku. Saproti lūdzu, ka analizējot situāciju, lai sasniegtu maksimālu situācijas izpratni, ir jāmāk un jāvar distancēties no “man patīk”, “es ienīstu”, “man nepatīk”, “ukropi”, “vatņiki”. Nevar pilnvērtīgi analizēt situāciju izejot no labvēlības pret kādu un naida pret otru pusi.

                Ko es patiešām ienīstu ir latviešu gribēšana kādam noteikti laizīt …., un nevēlēšanos domāt par savu zemi un savu tautu. Latvietis labprāt un ar atdevi klausa, un ar nepatiku domā pats. Tas ir fakts.

                Par Sīriju, ko tad daeš kontrolē? Kartē jau izskatās apjomīgas teritorijas, bet realitātē tur ir milzīgi tuksneši, kur neviena nav un kas nevienam nav vajadzīgi. Un par to, cik tur ļoti atbalsta “mērenos” galvu griezējus ….. mana paša pieredze rāda, ka radikālos atbalsta tikai tikmēr, kamēr viņi ir kautkur tālu, idealizēti, glorificēti. Par atbalstu DAEŠ kontrolētajās pilsētās un ciemos stipri šaubos.

                Un vēl par ASV – nav svarīgi, kas man vai tev patīk vai nepatīk. OBJEKTĪVĀ SITUĀCIJA un fakti “uz zemes” liecina, ka ASV zaudē ietekmi un spēku. Tas nav pieņēmums, tas ir fakts. Un nav svarīgi, kas man patīk vai nepatīk. Tas vienkārši ir fakts. Un tagad jautājums, pēc visa ko mēs esam darījuši un runājuši, pēc tā, kā turpinām darīt…. ko Latvija darīs, kas ASV ietekme zudīs????

                • zudīs ietekme Usa,gatavosimies karam un okupacijai,ja zaudēsim:)
                  Ko Tu piedāvā?
                  Es vispār neskatos ar aizspriedumiem,ne uz vienu,un neturu prata-kautkadas klišējas,tie labi,šitie slikti-vacu infu visās pusēs-protams man ir savas simpātijas un antipātijas,bet tas netraucē man izvertēt infu neitrāli,izanalizēt-iespēju robezās kas,ko,kapēc un kam…melo visi-bet starp visu meliem ir arī patiesība.Nevar pilnvērtīgi analizēt situāciju izejot no labvēlības pret kādu un naida pret otru pusi-pilnībā mana pozīcija-tikai naida man nav nepretko-nu vatniķi-nu nav man pa ceļam-negribu dzīvot “ruskij mir” pasaulē-tas nav mans…un negribu ne lai mana gimene dzīvo,ne berni šo pasaulē-tāpēc tas nav naids,tā ir nepatika!
                  Ar prieku petu separu avotus.
                  Armijas lietās manuprat nedrīkst būt aizspriedumi-kur var ko iemacīties vai pakērt sev (klūdas,plusi),to arī jāņem-labāk uz citu klūdam,nekā savejām…jo nu visi jau iet vinu ceļu un bumbas visur vienadi sprāgst un lodes lido:))
                  Par iedzīvotāju atbalstu Dajew nedomaju-es runaju par Asādu un opozīcijas Sīriešiem…
                  Šobrīd briest konflikts starp Kurdiem un Hesbolu un Iranas šīietiem-nezinu ko nepadalija-bet jau oficialajā twiteri pat raksta,ka piebeigs Dajēw-kersies klāt vecajiem ienaidniekiem-ka nav iespējams saprasties-vecais ienaidnieks-pareizi Asāds…
                  Savukārt ar Hesbolu jau pat apšaudes šiem bij-Sīrijā tagad vnk redzams cik mākslīga tā valsts bija-varbūt tāpēc Asādam vajadzēja tirāniju lai valdītu un būtu miers-bet redzams ka vairumā šos cilvēkus vieno tikai teritorija,nevis kādi citi ideāli…var jau vainot Usu,rietumus-bet viss tas bija jau bez Usas…un stipri pirms…palasi Sīrijas vēsturi-kaut pēdējos 20 gadus,ņeņem dziļāk-kādi nemieri bijuši un tt…
                  Tu pats slimo ar to ko citiem pārmet-nu muļkīgi,lai arī daudzkur šeit vietā-bet tomēr…

                  • Parādi man vienu Tuvo Austrumu valsti, kurā ir homogēna sabiedrība un kurā nav mazāk vai vairāk apspiestas etniskās minoritātes. Un mākslīgas ir praksitski visas valstis. Ja labi grib, “iekurināt” var jebkuru valsti. Tāpēc jau arī norādu uz (tai skaitā) ASV aktivitātēm Sīrijā. Irākā Huseins arī apspieda un turēja grožos šiītus un kurdus. Un nekāda vaina. Tagad Irāka bez stipras centrālās varas balansē uz sadalīšanās robežas, tajā notiem mazāki vai lielāki konflikti. Ar ko tāda Irāka ir labāka. Tu acīmredzot piedāvā to pašu izdarīt ar Sīriju, tipa mākslīga valsts.
                    Paskaidro man, kāpēc sadalīta Sīrija būtu labāka nekā vesela uz centralizēti stipra valsts.

                    Tu vēl arvien neesi sapratis, kas un kā notiek. Nav runa par minoritātēm, demokrātiju, iedzīvotāju aizsardzību. Kamēr tu nesapratīsi motīvus, arī attiecībā uz Latvijas nākotni tu nevarēsi izdarīt pareizus un objektīvus secinājumus.
                    Paņemsim Irāku. Irāku sačakarēja, pamatojoties uz atklātu melošanu no ASV puses. Sabiedrotie pavilkās, kurš aiz dumības, kurš, jo piesolīja “gabalu”. Tagad naftu kačā no Irākas kuras kompānijas??? Un nesaki ASV, britu, vai kādas cijas. Kompānijas ir jāsauc vārdos, jo lielo kāpostu gūst akcionāri un fondi, kuru daļas pieder, piemērem, tai skaitā Klintonei. Respektīvi – ASV valsts tika izmantota, lai uz safabricēta iemesla bāzes sačakarētu spēcīgu valsti – Irāku, iznīcinātu nepaklausīgu “tirānu”, kurš neļāva kāst piķi no valsts dabas resursiem. Nomira vairāki tūkstoši ASV un sabiedroto karavīri, tipa, lai atbrīvotu Irāku un irākiešus no asiņainā diktatora. Kopš ASV okupācijas ir miruši desmitiem, ja ne simtiem reižu vairāk cilvēku, nekā Huseina “asiņainās” valdīšanas laikā. Un galveno ienākumu ir guvisi… nē, ne ASV kā valsts, bet daudznacionālās kompānijas un fondi, kuru daļas pieder ASV (pamatā) un citām (mazākā mērā) elitēm. Saproti, cik labs bizness. Sākumā valstu militārie budžeti pērk bumbas, ieročus, u.c. no militāri rūpnieciskā kompleksa (kuru akcijas pieder elitei). Pēc tam sagrautā valstī daudznacionālās kompānijas veic atjaunošanas darbus (maksā pati sagrautā valsts vai kautkāds ANO), peļņa no kā atkal tiek fondu un kompāniju “investoriem”. Un vēl piespiedu kārtā ienāk naftas/gāzes ieguves kompānijas, no kuru darbības kāpostu gūst atkal tie paši “investori.
                    Ideāla shēma – vietējie: 1.mirst, 2.maksā, 3.saņem nīcīgas algas
                    – “investori: 1. pelna, 2.pelna, 3.pelna

                    Tāpēc uzskatu, ka, ja pie varas nāks Klintone, karu skaits tikai palielināsies. Mirs daudzi, lai daži varētu nopirkt vēl vienu megajahtu.

                    Un tāpēc es ļoti negatīvi skatos uz valstu sadalīšanu, sagraušanu. Jo tur nav PILNĪGI NEKĀDAS RŪPES par iedzīvotājiem. Gluži otrādi – tiem nu jau pilnīgi neslēpjoties uzspļauj. Tā tiek uzskatīta par biomasu. Karš ir tikai veids, kā pasaules 0.01% pelna naudu. Pārējie mirst, vai “savelk jostas”.
                    Tas pats notiek Ukrainā. Tur pa lielam bija divi mērķi” 1.lieku reizi iesist krievam 2. sačakarēt/izlaupīt/izpārdot “aktīvus”. (lētais darbaspēks Geiropai, auglīgas aramzemes daudznacionālajām kompānijām GMO ražošanai, vietējo iedzīvotāju skaita samazināšana, noiets ASV militāri rūpnieciskā kompleksa produkcijai.
                    Tagd Ukrainā jau zog vadus un sliedes, lai pārdotu metāllūžņos. Tāpēc ar zināmu nicinājumu un žēlumu skatos uz ukraiņiem. Vispār palieku pie saviem vārdiem – Ukrainai ir žo…pa.

                    Kā tas saistīts ar Latviju??? Ir jāsaprot, ka par sevi jādomā pašiem. Paļauties uz kādu aizjūras vai kaimiņu aizstāvi nevar. Viņi, pat ne valstis, bet daudznacionālo kompāniju un fondu konglomerāti mūs nopārdos, ja būs iespēja ietorgot mūs pret, piemēram, naftas lauka izstrādes tiesībām Sīrijā.

                    Un vēl, ir labs teiciens:

                    First they came for the Socialists, and I did not speak out—
                    Because I was not a Socialist.

                    Then they came for the Trade Unionists, and I did not speak out—
                    Because I was not a Trade Unionist.

                    Then they came for the Jews, and I did not speak out—
                    Because I was not a Jew.

                    Then they came for me—and there was no one left to speak for me.

                    Vakar mēs ļāvām izlaupīt Lībiju. Šodien viņi grib izlaupīt Sīriju. Rīt viņi gribēs notirgot …..

                    • never ever

                      Ar smaidu sejā var lasīt šādas atklāsmes no REKSIS.

                      Kā preparēt kādu noķertu eksotiski īpatni. Reksis ir tipisks kiseļ tv upuris, interesanti, ka viņi visi runā aptuveni to pašu, tēzes nemainās, kas liecina par tipveida programmēšanu.

                      Savulaik mācījos studentu gados arī šādas tādas med. psiho. lietas, pirmā lieta, ko man pateica – garīgi slimu cilvēku nav iespējams pārliecināt izmantojot loģiskus argumentus, tā tas ir, varētu dienām ilgi diskutēt ar šo kungu, bet nekas jau nemainīsies.

                      Neirolingvistiskā programmēšana izlec ārā tiklīdz aiziet teksti: gejiropa, fašingtona utt, skaidrs, ka cilvēks ir pārprogrammēts, ja lieto tādus mākslīgi radītus vārdus. Tas viņiem visiem ļoti līdzīgi.

                      Bet nu labi.

                      Interesanti ir pavērot kā tiek mēģināts pamatot kaut kādas idejas aplinkus, es lasu tos tekstus un redzu, ka tur līkločiem tiek kaut kas sasaistīts un beigās paskaidrots, bet nekādas logīskas nav, tikai dūmu aizsegs.

                      Nu piemēram frāze: “nav apstrīdams fakts, ka ASV zaudē savu ietekmi” – tipisks manipulatīvs teksts kā “nav noslēpums, ka …”, “visiem zināks, ka …”, “daudzriez pierādīts, …”, “vispārēji atzīts …”. “jau izsenis cilvēki zināja, ka …” utt. No kuries tas ir izrauts – tā arī nav skaidrs. Zaudē ietekmi? Kurš to ir definējis? Ukraina pārgājusi rietumu pusē, tāpat kā Kuba. Kā tas sasaistās ar ietekmes zaudēšanu? Kopš kura laika apgūstot jaunas teritorijas tiek zaudēta ietekme?

                      Man patīk lietas vienkāršot un runāt taisnu valodu. Tad mans čeklists, kāpēc man parīk ASV, bet nepatīk krievi un viss, ko viņi stāsta.

                      Skaidrības labad es zem vārda krievi saprotu visus, kuriem ir tuvas krievu šovinisma idejas, kuriem patīk krievu imperiāliskā attieksme pret visu – vēsturi, nākotne, tagadni. Ja kāds gruzīns vai udmurts ir runājis krieviski, pavēles tam ir no Maskavas bijušas tad tas ir krievs. Un punkts.

                      1) Kas manus senčus aizsūtīja uz sibīriju? Krievi
                      2) Kas maniem senčiem atņēma visu, kas bija? Krievi
                      3) Kas vairākus radiniekus nogalēja? Krievi
                      4) Kas ir vairākas reizes uztaisījis šeit deportācijas? Krievi
                      5) Kas ir mēģinājis rusificēt? Krievi
                      6) Kas man mēģina uz ielas uzspiest savu valodu? Krievi
                      7) Kas pulcē karapūļus aiz manas robežas? Krievi
                      8) Kas atļaujas apsaukāt bijušo prezidenti un neatvainoties? Krievi
                      9) Kas man uzstājīgi māca kā dzīvot ? Krievi
                      10) Kam nepatīk mūsu īstā vēsture, kas mēģina priekš mums uzrakstīt citu? Krievi
                      11) Kas agrasīvi stāsta visos medijos par “failed state” – Latviju? Krievi

                      utt

                      Ko man ļaunu ir nodarījuši ASV? Neko, tikai atbalsījuši. Varbūt par maz, varbūt pametuši zem tanka un novērsušies, bet tas ir arī viss.

                      Tāpēc man krievi nepatīk, bet ASV patīk.
                      Jo krievi daudz ļauna ir nodarījuši man un manai dzimtai. Un visai latviešu tautai. Vai tas nav saprotams? Tie ir vienkārši fakti, tāpēc man ar krieviem nav pa ceļam.

                      Līdz Ukrainas krīzei vēl varēja domāt, laiki mainās, bet nekā, nekas nav mainījies. Krievi ir tādi paši kā simt gadus atpakaļ – alkstoši iekarot un nepakļāvīgos morāli un fiziski iznīcināt. Pietam liekulīgi, kad mājās seperātists, tad tas ir terorists, kad kaimiņos seperātists, tad tas ir varonis. Un varu turpināt.

                      Ukraina procentuāli zaudēja visvairāk cilvēku 2 PK … un ko? Tagad tie esot fašisti. Tāda tā nekaunība valstiskā mērogā.

                      Var strīdēties par to, kas ir labi un slikti, bet ja saliek svaru kausos ko Latvijai ir devis viens, ko otrs, atmetot liriku un liekvārdību, tad svaru kausi nosveras kā nosveras.

                      Un ja nu kadam sagribas mīlēt krieviju, tad aizejiet palasiet komentārus http://rus.delfi.lv ātri pāries.

                    • jobtehnology

                      Labs video-ar Asada generāli galvenajā lomā un šā varondarbiem-kas arī ir Asada politika,un par kadu tur vienotību var runat?
                      Paldies dievam ka vakar šo generāli beidzot likvidēja,citadi Hagā tāpat būtu nolikvidejuši!
                      In this leaked video Mihrac orders the cleansing of civilians in Sunni-dominated towns Baniyas & Bayda (400 died)
                      http://www.liveleak.com/view?i=05f_1368432956

                    • “Kopš ASV okupācijas ir miruši desmitiem, ja ne simtiem reižu vairāk cilvēku, nekā Huseina “asiņainās” valdīšanas laikā.”- es šo tekstu jau lasu otro reizi, ko uzrakstījis REKSIS, tāpēc arī otreiz pārjautāšu- “kopš ASV okupācijas” ir miruši 5+ vai 100+ miljoni irākiešu?! jo Irākas-Irānas karā Irākas pusē vien kritušo skaitu rēķina no 500000-1000000 cilvēku. un pieļauju, ka tie nav rēķināti dabīgā nāvē mirušie 😀
                      un par UA arī kkāds sviesc!- pat nav vērts komentēt…
                      p.s. ja jobtehnology pārmeta viņa rakstīšanas stilu (bez garumzīmēm un komatiem) un visi sūdzējās, ka tādus tekstus nav iespējams lasīt, tad REKSIM arī varētu teikt, lai atmet to kiseļov-tv propagandu un tad būs jēga viņa tekstus lasīt, jo reizēm, runājot par praktiskām lietām, viņam ir saprātīgas domas un arī vērā ņemama pieredze. bet tos saprātīgos graudus izlasīt no pilnīga ārprāta murgojuma ir par daudz prasīts!..

                • Ja Tevi satrauc Krievijas nodomi attiecībā uz Latviju, tad varu Tevi nomierināt – neatkarīgi no tā, ko mēs esam teikuši vai neteikuši un kā uzvedušies krievijasprāt, Krievija tik un tā grib mūs paķert savās ķetnās un nekad vairs nelaist vaļā, latvietis krievam var kaut dirsu bučot, bet tik un tā krievam nebūs labi.
                  Riga gorod horošij, toļko latišej mnogo – tas lieliski raksturo vatņiku(kas arī pārvalda kremli) attieksmi pret Latviju un latviešiem.

                  • “Нам русским за границей иностранцы ни к чему”(c)

                    Аквариум

                    • Jā, labs rezumē, tikai tie inostranci ir tie, kas rada to sakopto, attīstīto pasauli, kurā piedirst un ķengāties tik ļoti patīk vates klana pārstāvjiem.
                      Tas pats, kas ar musļikiem, tik ļoti ienīst un nicina Rietumu civilizāciju, bet paši savās mājās neko ne tuvu tik attīstītu nespēj radīt, bet sagraus to visu pārdesmit gados, ja tiem dos iespēju.

                • Man kautkā gribās ticēt ,jo viss izskatāš ka tā arī ir…

                  Lai cik dīvaini nebūtu visi cilveki no Palmiras aizmuka prom-iespējams daļu aidzina ar varu Isis uz RAKKU-kur aizbrauca vairākums-taču ir video pieradijumi ka vismaz virs 50 gimenēm aizmuka uz Allepo pie Fsa(opozīcija)-tātad Isis gluži visus nedzina…ja jau bija izvēle-tad nu liekas dīvaini ka cilveki gadu dzīvoja zem Isis,bet no glabējiem Asada aizmuka?
                  Ja palūkosi video-tv reportažās tur tiesām nav mierīgo-kā izslaicīts,video kur cipa humano dot 5 cilveki rindā…
                  Vēl daži pierādijumi Asadīšu varoņdarbiem

                  un te arī pat Bild raksta to pašu ko novēroju es (nu tads priekstats rodas)-nu kāda vienotība Asādam?

            • 25.03.2016 Milzīgs protestu vilnis,pret Asāda politiku vairumā tagadējās pamiera zonās..
              nudien vienoti ar Asādu :))

            • aizmirsu pielikt foto linku pie iepriekšēja komenta par Sīrijas vinotību un masveida protestiem pret Asada politiku 25.03-2016

            • Lai saprastu kāpēc saku ka par agru svinēt uzvaru,un ka nekas tik skaisti nav-daži piemeri no Ru solderiem Sīrijā Twiteristiem:)
              Šodiendiena/pagājušā nakts
              Заминированный автомобиль взорвал колонну войск Хезболы/САА в районе аэродрома. Пальмира. много убитых ждем видео

              Артобстрел ( минометный ) позиций САА, разбивших лагерь у стен замка Пальмиры. 17 убитых.-kā atbrīvotā pilsētā kura ir zem kontroles-var brīvi darboties mīnmetēji???

              Крупный отряд боевиков напал на танковый батальон САА близ авиабазы Пальмира убито 38 солдат .

              Отряд попал в засаду боевиков в к югу от замка. 5 убитых. Пальмира
              ….
              Начались перестрелки на севере и восточной части города. Пальмира
              ….

            • P.S.
              Umārs Shishani tomēr dzīvs,tas pats kuru Kadirovs vairakas reizes lieligi itka iznīcināja un tas pats kuru tikko Usa piesardzīgi pazinoja ka visdrīzāk nogalināja…
              Domāju drīzumā šī ziņa būs pieejama publiski,mēdijos un tt…pagaidām nekur nav publiski!
              Bet ir dzīvs 100%.

            • “Lielākā daļa saliedējās ap tautu un līderi Asadu.”- kkā apsmējos 😀 😀 😀 toč pats tā domā vai tikai mums to gribi iestāstīt?! 😀

              • As part of the operation, the Syrian Army assembled a number of its more elite units, including the Tiger Forces and Desert Hawks. Hezbollah and the Islamic Revolutionary Guard Corps directed foreign Shiite militias, including Iraqi, Afghan and Pakistani units, to aid Syrian forces. Finally, the Russians provided close air support with attack aircraft and helicopter gunships, as well as support from special operations forces deployed alongside loyalist forces.

                Nu kam tad pienākās uzvarētāju lauri? es dotu Hezbollai un Tuksneša ērgliem.

                • “Vairāk kā puse no Sīrijas iedzīvotājiem ir arābi sunnīti (ap 60%), lielākās minoritātes ir arābi šiīti — alavīti, ismailīti un t.s. “divpadsmitnieki” (13%), kristieši — pareizticīgie, grieķu katoļi, asīrieši, armēņi, protestanti (10%), kurdi (9%), turkmēņi (3%) un druzi (3%).”
                  es tik par to, ka kkā neticās, ka 60% sunnītu varētu saliedēties ap Asadu,kurš viņus ir terorizējis ilgus gadus. tas ir tāpat kā apgalvot, ka krievi saliedējas un mīl Kadirovu, jo viņš ir krievu aizstāvis!.. kamēr maksā, tikmēr pa ceļam…

                  • Ko tur runāt-re protesti uz ielām sunnīti skandina ka Asadam jaiziet,vai arī cīņa jāturpina līdz uzvarai-šī nedēļa…



                    tā ir kad citus māca būt neitrāliem un smelties infu no dažādiem avotiem,bet pats neivēro un kā galveno ņem to ko stāsta rus un proasādieši….nav nekādas vienotības-šis notiek vietās kur tagad pamiers…

                • :)Tikai Tukšneša ērgļi vien ir gandrīz 5000 solderu:)
                  bet nu pa Ru tv jau uz pilnu knapi uzstājas generāļi un stāsta-nebūtu Ru-Palmiru neatgūtu,galvenais nopelns ru:))
                  Сирийский город Пальмира освобождён при участии ВКС РФ, российского спецназа и военных советников. Об этом сообщил начальник Генштаба ВС РФ Валерий Герасимов.

                  https://russian.rt.com/article/155900

        • Reksim
          Nu jau var svinēt-lai gan vēl pilnībā atbrīvota nav-vismaz tiiko skatījos video no Ru ziņām kur fona dega 3 Tukšneša tīgeru guntraku mašīnas-domajams paši neizdedzināja-tātad kautkādas grupas tur vēl ir,bet vairumā sava Isis atstāja pilsētu-šodien jau var teikt drošāk neka vakar:)
          Nu un Asada karevji jau svin uzvaru
          .https://pbs.twimg.com /media/Celm8SlWQAAsnwn.jpg.
          .https://pbs.twimg.com /media/Celov7IW4AEB0sl.jpg.
          .https://pbs.twimg.com /media/Celc–gWQAAgOj3.jpg.
          .https://pbs.twimg.com /media/CelTWKDXEAEB-pp.jpg.
          Bildes nav patīkamas(18+)-tamdēļ-ja kāds grib redzēt janoņemt priekša un aizmugurē punkti un pa vidu atstarpe-jau jūra bilžu kur Asadīsi (tuksneša falconi un citi) apgriežuši galvas Isis kaujiniekiem un fočējas veseliem bataljoniem…
          Moderate opozīcija tā tomer nedara:))Tas vairāk Isis stils…

        • Pat vairāk Asāds savus galvu griezējus,ka bēgļus sūta uz eiropu-mani pilnīgi neizbrīnītu ja aiz teroraktiem un vardabības zem Isis piesega,Es darbotos Asada specdienesti…

          Redzamais ir Asāda kaujinieks -Sīrijā un jau Belgijas lidostā-bēglis:)
          Un arī Asādīšu galvenais garīdznieks-savās runās aicina veikt teroraktus es…

          • Vai pat kopā ar Ru specdienestiem…efekts taču ir…un ir arī jajamzirdziņš Isis…uz kura visu var norakstīt…

            • Es jau domāju, ka pieliksi Putinu. Putins visur, Putins vienmēr. Eirobirokrāti pieņem tupus lēmumus – Putins vainīgs. Te jau viens kautkur minēja, ka arī Belģijas sprādzienus vai tik nav Putins saorganizējis. Esot baltkrievu pēdas.
              Skaties, ja tev sieva atsaka, viņa droši vien ir vatņica un Putina aģente.

              • Stop. Par baltkrieviem pīli palaida tieši RU avoti.

              • Es nepinu Putinu,es izteicu variantu,ka arī tā var būt-to vai vainīgi rādīs vēsture-kas zin varbūt ne mums bet mazbērniem mūsu..
                Par Baltkrievu pēdām-draugs es to izlasīju oficiala Maskavas masu mēdijā-ko sauc “Sputnik” pat noradi ieliku-tātad ja Ru valsts oficiāls mēdijs (nejau šaltai baltai lapele kāda)melo-lai gan lozungā rakstīts tikai pārbaudīta infa-tikai fakti-tikai patiesība:).

    • tādam šāvējam protams ir jādod pa muti ;), bet jēgu saprati.

      Mēs esam aizķērušies pie CG kā pretanku ieroča (izgatavots 1948. gadā). šeit https://en.wikipedia.org/wiki/RPG-7 ir norādīta rpg7 trāpījuma iespējamība , gan jau cg tā ir līdzīga.
      50 m 100%
      100 m 96%
      200 m 51%
      300 m 22%
      400 m 9%
      500 m 4%

      secinājums ar 1948. gada ieroci mēs pa pāris kājniekiem šautu. vienīgais sīkums , ka ar to nekur tālu nevar aizšaut.

      tad nu arābi ir izauguši tik tālu, ka ar 70-80 gadu un varbūt pat jaunākiem ieročiem šauj tāpat pa kājnieku grupu un šoreiz jau tehnika piedāvā aizšaut līdz 2 km (Milan , Dragon u.c. 1. un 2. versijas).

      Kamēr arābiem liekas pašsaprotami ar viņu rīcībā esošu prettanku ieroci šaut lielā distancē pa kājnieku grupu- mums tas liekas kaut kas prātam neaptverams. Tā teikt bezcerīgi atpaliekam taktikā un bruņojumā- jo pamatbruņojums prettankos mums ir 40 gadu ierocis (uz 200 metriem 50% trāpīšanas iespēja- šauj tik neprecīzi, ka ar triecienšauteni lielāka cerība trāpīt), nevis kā tam būtu jābūt normālam 80 -90 gadu raķetei- kura aizšaus tālāk un lielāku lādiņu nekā pat lielkalibra snaiperšautene.

      • CG nevar salīdzīnat pilnībā ar RPG-rpg optiskie tēmeķļi protams ienesa plusu un munīcija bet minimālu-CG ir cits stāts-pirmkart pats ierocis jau defacto precīzāks-vītņstobra-plus munīcija-plus jaunās optikas,bet protams mums vairuma ir CG2 un CGM3,kas prasa apkalpes profesionalitāti…CGM4 jau pats par sevi ir labs,un apkalpe var nebūt tik professionāla…
        Izškirsmunīcija un taktika…bet tie ir tuvās distances ieroči…
        Prasās vēl vainu to pašu RPG,vai Pnazersrekus 3 ar Dinamic tēmeķļiem,arī kaujasgalviņas jaudīgakas-ja nemaldos 600+ aiz dinamiskās…Cg grozas ap 500

        • CG pret kājniekiem ar jaunāko ammo, ja nemaldos, vilka līdz 1km.
          Pa nekustīgu mērķi vai lēni pārvietojošos cilvēku grupu 400m ar standarta optiku un NBS rīcībā esošajiem CG neesot problēmu.

          M4 ar modernajiem tēmēkļiem un pus-viedo munīciju(ja mēs tādu ļoti gribētu, mēs pie tādas iespējams ka varētu tikt) būtu labs atbalsta ierocis.

          • cg esi redzējis kustīgu mērķi pie mums?
            aizšaut jau var par to strīdu nav – cik precīzi?

            • redzi runa ir par to ka jaunie tēmeķļi,ļauj šaut pa kustību,tieši tāpat kā pa nekustīgu-tēmeķļa kompjūters nem vēra balistiku,atmosfēru,vēju un tt un tas ļauj izšaut ar 90% hit varbūtību-bet optiskais vai mehāniskais prasa jau šāvēja skilus-kustīgu mērķu neesamība-ir problēma,mūsu -,pietam liels…
              Starp cit un Sīrijā ptrk aprīkoti ar termiskajiem tēmekliem-ļauj atklāt pretinieku un labi notemēt-tapēc tik plaši tiek lietoti un tik smukas bildes -jo šauj no attaluma-liela!

              Te par vacu Panzerfaustu3-cauršišana 900mm pēc reaktīvās+inteligentais tēmeklis=11000usd palaišanas truba-lādinš sākot no 200 un uz augšu līdz 1000 ,plus visi ladiņi ir ar iespēju šaut no slēgtam telpām…sistēma ļoti jaudīga un laba un lētāka nekā CG.
              http://www.dn-defence.com/dynarange.html
              CG ir līdzīgs tēmeklis-ražo vaci,zviedri un Norvēgi-orginali tas ir Norvegu izgudrojums.
              Maximum effective range:
              Stationary targets: 400.0 m (1,312.3 ft)
              Moving targets: 300.0 m (984.3 ft) (600.0 m (1,968.5 ft) with DYNARANGE sight)
              Minimum effective range: 20.0 m (65.6 ft)
              Penetration capability:
              RHA: 900 mm (35 in)
              Manufacturer: Dynamit-Nobel, Germany
              A new sight called Dynarange is currently being procured as part of the German Infantryman of the Future project. Essentially this is a computer controlled aiming sight with range finder. It is meant to cope with the fact that some soldiers have a hard time handling the regular sight, as its scope is quite complex to the untrained eye. Also, it increases the weapon’s effective range to 600.0 m (1,968.5 ft) against moving and stationary targets

  8. Man jau gan liekas baigais absurds bliezšanu pa kājniekiem uzskatīt par advancetu taktiku….
    Mīnmetējam/artilērijai ir diezgan daudz priekšrocību šādos gadījumos- lēti, zemē krišana daudz nelīdzes, savas pozīcijas neatklāsi (ja nu šaujot pa kājniekiem tevi atklāj kas niknāks un smagāks, ar labākām novērošanas spējām?).
    Tas nenozīmē ka nevar pielietot ptrk šādiem mērķiem, bet balstīt valsts aizsardzību uz šādiem absurdiem ir diezgan bīstami…

    • kā ar viagru (dārgi un efektīvi), dažreiz var, ja vajag, bet aizrauties nevajadzētu 🙂

    • http://militaryedge.org/armaments/bgm-71-tow/ ja spaiks ir par dārgu paskatamies uz TOW

      Piemēram 2009 Ēģipte nopērk $319 mil for 6,928 . kāds Ēģiptei uzbruks ar 4 000 tankiem? viņi aprēķina ka trāpīs vidēji 60% – tātad uz 4 000 tankiem viņiem vajadzēs 6000 raķetes un 900 paliks apmācībām. 4 000 ejoši tanki visticamāk nevienam nav. tāpēc raķešu daudzums nozīmē, ka šaus ne tikai pa tankiem. Kompleksus parasti iet komplektā viena iekārta un 10 raķetes.

      tātad ēģiptieši nopērk 600 iekārtas pa 10 raķetēm uz katru. un samaksā par to diezgan adekvātu ciparu.

      ja Tev ir ierocis kurš spēj aizšaut 4000 metrus tad ir lietderīgi to izmantot- kaut vai pa lauka virtuvi ja pie tās tusē 5 karavīri.

      • Lielos vilcienos pilnība piekrītu,taču ne visam-un taču neizmirstam ka nevisur varēs izmantot ptrk(pie nosacījuma ka ir daudz un munīcijas arī)…būs mērķi kuri būs iznīcināmi tikai ar artu un tt…bet ptrk 1 uz vadu-ir nepieciešamais minimums,jo mums vads būs patstāvīgi operejoša vienība-nu nav mums kareivju-paskatamies Ua-karevji šiem ir,bet tikuntā vada lieluma vienības ir gan manevru vienības,gan triecienvienības,gan sargā blokpostus un tt…jo janoklāj teritorijas un likt uz katru bloku vai operāciju-rotu,nerunājot par batu nevar atļauties…
        1 vads kurš nodrošināts ar PG,PTRK,mīnmetejiem-nu nebūs mūsu klasiskais vads-jānem kā Usa-vads komplektācijā-45 cilvēki un viss iekļauts tur ir…katrā vadā šiem ir visu spektru speciālisti,kas ļauj pat vadam būt patstavīgam un risinat problēmas ar ko saskaras…
        Nevajag pārspīlēt-apbruņot kvalitātīvi mūsu BS esošoš ir maximali 400-500 m euro jautājums-bez bruņām un citas tehnikas smagās…
        ZS tai skaitā-pie nosacijuma ka bruņojam 150c-rotu-parēijie tāpat tur ir zem jautājuma-tātad būs ok-būs atbalsta funkcijās-nebūs būs vismaz pamatkodols pienācīgi apbruņots.

      • ASV ir vadi ar 45 cilvēkiem- mums kāds traucē tādus taisīt? leitnanti un virsleitnanti nemācēs vienlaicīgi komandēt 5-6 nodaļas, vai normāls kaprālis nesavāks 12 piparus?

        ja Tev rotā ir 3-6 ptrk, tad 1 apkalpi piekomandēt vadam nevajadzētu būt problēmai. Nav šis ierocis tik pārmērīgi dārgs tikai ar 1 lādiņu, kurš obligāti jātaupa tankam. ja Tev ir 10 lādiņi 5 var izlietot pietiekami brīvi uz saprātīgu mērķi, pārējos 5 nedaudz pietaupi. 2 no šiem 5 bliez ārā pēc vajadzības karstākā situācijā un atlikušos 3 – tad kad trūkst visi striķi.

        Pieņemot, ka mums ir 20 bataljoni, katrā 3 rotas un katrā 3 vadi mums sanāk 180 vadi. katram vadam ptrk ar 10 raķetēm. normāls uguns atbalsts. tātad 180 iekārtas + 20 rezerve un kopā 2000 raķetes.

        pretiniekam maksimums 200 tanki. uz 1 tanku 8 raķetes nešaus? 😉 tātad bmp ir pašsaprotams mērķis priekš ptrk un paliek resursi arī mazākiem mērķiem un tāpēc arī pretinieku karavīru grupa visbiežāk būs adekvāts mērķis.

        • atliek sīkums – atrast 20 bataljonus, 200 iekārtas un 2000 raķetes. TAD arī šausim pa visu kas kustās.

        • izsludināsim konkursu ”meklējam solistu” 😉
          ja gatavojamies, tad der sagatavoties kārtīgi

          piemēram sākot ar 3 gadu iepirkumu- katru gadu 30 iekārtas un 300 lādiņus. tad no ”prettanku” banvāgeniem – ņemam nost esošo sūdu un ieliekam ptrk. vai jebkādās citās saprātīgās kombinācijās.

  9. http://tass.ru/politika/3038055
    “В районе населенного пункта Тадмор (Пальмира, провинция Хомс) при выполнении специальной задачи по наведению ударов российских самолетов на цели террористов ИГИЛ погиб офицер российских сил специальных операций”, – сказал он.
    “Офицер выполнял боевую задачу в районе Пальмиры в течение недели, выявляя важнейшие объекты игиловцев и выдавая точные координаты для нанесения ударов российскими самолетами”, – отметил представитель пункта.
    “Военнослужащий геройски погиб, вызвав огонь на себя, после того как был обнаружен террористами и окружен”, – подчеркнул он.

    • un ? Tas nav tas moldāvu celtnieks, kuru mēs apspriedām.

      • Viss varbūt-nekur nevar atrast ne foto,ne video-bet aizdoma ir ka tas būs vēl kāds cits moldāvu celtnieks.

        • tur ir laika atšķirība 17. moldāvs, 24. specnazis, moldavānus RU AM/ĀM neuzskaita un asaras nelej

          • Russia Today zino atsaucos uz RU Genštābu-ka Palmīru esot ieņēmuši Ru speči sadarbībā ar vietējiem…
            Сирийский город Пальмира освобождён при участии ВКС РФ, российского спецназа и военных советников. Об этом сообщил начальник Генштаба ВС РФ Валерий Герасимов.

            https://russian.rt.com/article/155900

            • kā tad… palmiru ieņēma sīrijas armijas brivpratīgo rezerves karavīru vienība “Tuksneša ērgļi” tipa specnazs kāds nu tur viņiem ir.
              RU tur klāt arī stāvēja, bet cik un kur, to vēlāk uzzināsim, kad ērgļiem apniks ru dižošanās ar ērgļu spalvām.

              • Rekur oficials Sīrijas saraksts kas piedalijas Palmiras atbrīvošanā,bez tam vienībām kas atbrauca par vēlu…

    • Iespējams, ka čalis nevis izsauca uguni uz savi, bet vienkārši savējie noklāja ar “rašan precižin amuņišan”?

  10. Izskatās ka pavisam dunduki nav-spēj lietot arī sarežgītas zenītsistēmas

    Jaish al-Islam un 9K33 Osa

    Sīrija-Daraija-2014

  11. http://nua.in.ua/novosti/ukraina/bojcy-vsu-unichtozhili-11-terroristov-video/ ru taktika ukrainā- iet pāri laukam (jau kuro reizi) aiz bruņmašīnas… Redzamas sekas!..

    • vēl no tas pašas sērijas

      UA gadījumā mēs nezinām kādi bija apstakļi, vai tas bija slazds vai uzbrukums, vai rutīnas pārvietošanās

      tā ir PSRS taktika, kur pretinieks vienmēr ir priekšā, vai vismaz viņa pozīcijas ir zināmas. konfliktu zonās tas nedarbojas, jo kaujas lauks nav lineārs. Pieņemot ka nav ziņams vai pretinieks aiz laika malas ir vai nav tehnikai ar nelielu desantu vajadzēja max ātrumā šķērsot lauku, īsi pirms lauka malas palaist desantu un vajadzības gadījumā atbalstīt to ar uguni. pārējie tad pieveilktos klāt, ja viss kārtībā.

      barmaleji vispar neiskaidrojami zēni…

      • pretinieka galvenie spēki vienmēr ”ir priekšā” 😉 ja vien neesi viņu nogulējis.

        šeit ir stāsts par flangu nenodrošināšanu- komandiera paviršība/nekompetence- dēļ kuras kāds bariņš pie savām 100 jaunavām tika ātrāk nekā nepieciešams.

        otra iespējamība – kļūdaini izlūkdati, ka ciemā pretinieks nav. bet arī tad tā ir komandiera nekompetence- jo akli ticēt izlūkdatiem nedrīkst. un sāni bija jāpiesedz.

        vēl šeit bija stāsts par iekļūšanu flangu ugunī- kas notiek ja jāskrien vienā virzienā un jāšauj citā.

        • Par seperiem-nav zinams tiešām kas tur bija…
          Bet Al Nusra,tur tiešām kautkš spēcīgi nolaists greizi,netipiski šiem-acīmredzot izļukoja ar BLA,ienaidnieks nomaskējās un lūk rezultāts…
          Es jau esmu teicis nogaisa daudz labi redzams,bet nav vel radīta tehnologija kas spēj aizstāt cilvēku…jo visu no gaisa tapat neredz…
          Šādos gadijumos sie parasti straujā tempa brūņā iekšā iebrūk,un pie merķa arā…
          Komadierim-atbildīgajam psc,nav jau demokrāti-par nolaidību kaujaslaukā-navessods,pec Korāna:)

    • Principā,kēdē vai aiz tehnikas,tā māca un pēc reglamenta-kapēc lai darītu savādāk ja māca tā?
      Bet bez ta visa rekur labs video-par kvalitati un professionalismu separu:)
      Autenstiskumu neņemos apgalvot -rakstīts Avdejevka-2016 gads-mobīlie mīnmetēji.

  12. Izskatās,ir ntie zinojumi ka Asāda speki pārkapj pamieru attiecībā uz opozīciju..

    Tikmēr Krievijā
    ПЕСКОВ ГОВОРИТ, ЧТО НА ПУТИНА ОПУБЛИКУЮТ КОМПРОМАТ В ЗАПАДНЫХ СМИ
    Tikmēr Bild sola laist klajā materialus par Ru armiju Ua

    Vai tik Peskova teiktais nav par to-nu ta laicīgi jau:))

  13. Info par to , ka Palmiras atbrīvošanā piedlījušies Krievijas privātie kontraktori.
    http://www.fontanka.ru/2016/03/28/171/

    • paldies, žurnalisti labi pastrādāja, taisni brīnums, jo nav nekāda dzltenā prese vnk reģionāls medijs. Ja dati par vāgneriešu taktiku ir pareizi, drīz zaudējumu būs vēl vairāk, jo vecos izsitīs vai paši aizies, bet jaunie kļūdīsies. Bet vēršu uzmanību ka ar šādu taktiku tiek bieži sasniegts mērķis un samazinās atturēšanas efekts no politiski nepieņemamu zaudējumu apmēra, jo PMK zaudejumi RU visiem poh. Tomer “moldāvu PMK” formats izskatās ka iedzīvosies, jo hibridkaram tas ir ļoti derīgs. Jābeidz pašiem sevi mānīt ar pustukšiem “bataljoniem” un iespējams jāsāk domāt ka “Similia similibus curantur” 🙂

      Tри разведывательно-штурмовые роты, в каждой от девяноста до ста человек. Три взвода с СПГ и АГС – рота огневой поддержки. Рота ПВО с «Иглами». Рота связи. Рота охраны. Медчасть. Плюс гражданские – обслуживающий персонал. Без гражданских – человек шестьсот

      • Normāla autonoma bataljona struktūra 😉
        tas ka izmanto kontraktorus/brīvprātīgos- pašsaprotami – jo par šiem zaudējumiem nav jāatskaitās un cilvēki pārsvarā pieredzējuši.

        gluži kā franču leģions. tikai pārsvarā “mononacionāls”.

      • Vairs drīz nebūs nekāds brīnums, ja visa Pleskavas divīzija pēkšņi kļūst par celtnieku brigādi. Ja Ušakovs vai Ždanoka vēlēsies renovēt kādu savu māju, taču nav nekādu problēmu stundas laikā desantēt celtniekus ar visu speciālo tehniku. Tak juridiski viņi ir privātais uzņēmums, kam nav nekādu saistību Krievijas AM.
        Kā sacīt papīrs visu pacieš. 😀

        • arī zemessargs

          Jā. Atbrauca māju remontēt, bet te kaut kādi fašisti uzbruka, bija spiesti aizskriet līdz bodei pēc kalašiem, iglām un tankiem, lai no fašistiem sargātos 🙂

  14. Haha, sen jau gribēju šo pateikt. Kamēr karš norisinās Sīrijā, tikmēr pie mums bija jānotiek diplomātijai 24/7, nevis Minskā, vai Berlīnē/Maskavā. Diemžēl esam par vāju. Pārmainīsies vēl 1-2 paaudzes, kad izudīs rekši un mošķi. (lielais vairākums Latvijas iedzīvotāju)

    • Ak tev traucē lielais vairākums Latvijas iedzīvotāju viedoklis???? Te jau ir daži tādi, kas “visi ir muļķi, bet es jau gan zinu, kā pareizi jādara”. “Ja es būtu ministrs, tad es gan darītu…..”.

      Kad nomainīsīes 1-2 paaudzes, tad vispār vairs nebūs kas domā, visi sitīs rociņas un priecāsies par to, ko maģiskā TVkaste pateiks priekšā. Tas, ņemot vērā, ka jo īpaši jaunās paaudzes paliek gudras IT gadžetu lietošanā, bet tādas spējas, kā domāšana, informācijas analīze, kritiskā domāšana, veselīga skepse strauji pasliktinās.

      Žēl, ka internetā var gudri muldēt un nevar redzēt, ko tad lielais gudrais runātājs reālu ir izdarījis valsts, NBS vai, kautvai pats savā un savas pieguļošās apkārtnes labā.
      Parasti gan ir “Ar muti Rīgā, ar darbiem aizkrāsnē”. Tev, kā lielam vēstures zinātājam droši vien ir zināms tāds latviešu sakāmvārds.

    • Nu, ja daļa tautas ir mošķi dēļ neizglītotības, tas vēl sīkums, tādus vēl viegli izglītot, par rekšiem cits stāsts, tie maz kam tic, tikai saviem Tv kanāliem un Kadiroviem un Putiniem, kuriem esot pauti un kuri normāli vadot savas valstis…

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s