Dienas grauds

[..] Of course, the Russians, who sell 70 percent of their gas exports to Europe, viewed the Qatar/Turkey pipeline as an existential threat. In Putin’s view, the Qatar pipeline is a NATO plot to change the status quo, deprive Russia of its only foothold in the Middle East, strangle the Russian economy and end Russian leverage in the European energy market. In 2009, Assad announced that he would refuse to sign the agreement to allow the pipeline to run through Syria “to protect the interests of our Russian ally.”[..]

vara bungas: Viens visai ticams skaidrojums no zinoša avota par patiesajiem SY pilsoņu kara iemesliem, proti Katāra un Krievijas cīņu par ES gāzes tirgu.  Ar to var skaidrot neseno RU   labvēlību un gatavību būvēt zemūdens gāzes vadu TR virzienā, kas šķita diezgan eksotisks risinājums.

2009.gads. arī  no tā nekas nesanaca…

Jāsaprot, ka katrai valstij  savas nacionālās intereses ir primāras, viss parējais ir pakārtots, nepastāv nekādas morāles un ētikas normas, līgumi, norunas, vērtības  – tas viss ir blefs.  Paļauties var tikai uz sevi  un tādiem pašiem bēdubrāļiem, kas arī iegūst no sadarbības.

Agrāk VB par Katāras gāzes  tēmu šeit.

Advertisements

5 responses to “Dienas grauds

  1. Redzēsim, vai Reksim par to būs kas sakāms vai nē 🙂 .

    • tur tas suns, ka mašīnas pirms 20 gadiem saražotas 12 gab. Nav pieprasījuma – attiecīgi zema cena. turklāt dizainam jau varētu būt beidzies aizsardzības termiņš. tā ka diezgan droši jau varētu kopēt, lai gan labāk būtu dabūt visu licenzi.

      Par smukāku šasiju- priekš kam? uz šo mēs diezgan droši varam ietaupīt. ar modernizācijām neaizraujamies un priekš kam ja esošie 120 mm mīnmetēji mums ir pilnīgs ww2 (neko jaunu tur jau izgudrot nevar). pielikt lāzera tālmēru un vēl šo to pašiem- varam izdarīt par saprātīgiem līdzekļiem. aparātam ir arī lādēšanas automāts to arī droši varam mest ārā cenas samazināšanas nolūkā (vai arī tas ļautu ievietot papildu cilvēku, kurš apkalpo aizmugurējo stobru.

      cena varbūt palikusi 90. gadu līmenī 😉 kurai jāpierēķina 3 procentu inflācija katru gadu. http://www.pmulcahy.com/mortar_carriers/czech_mortar_carriers.htm norādi uz cenu redzēju šeit.

      un ja uz šo projektu mēs skatāmies ar 20 -40 mašīnām gadā (un 10 gados) to uzturēšana sanāk pieklājīgs bizness.

  2. Atvainojos, ka man nepatīk izmantot oftopiku, bet šķiet, ka es atradu ideālo bruņumašīnu/ mīnmetēju.

    Čehu/Slovāku Pramu http://www.army-guide.com/eng/product1222.html
    http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=SquawkBox&file=index&req=viewtopic&topic_id=146136&page=1

    uz bmp 2 (?) bāzes (pagarināts?) . skrien/ lec / peld 😉 aizmugurē uzmontējams faktiski jebkas (spaiks, rakeššavēji, ložmetēji). izmet mīnmetēju ārā un ir arī normāla kājnieku mašīna un pats labākais ka mīnmetēja aparāts ļoti dabiski integrētos rotas sastāvā. cenu cik redzēju par nedaudz jau modernizētu versija 320 tūkstoši. un vēl pats pats labākais ka katrai kājnieku mašīnai var iespraust “pipsi pierē” un ideāla pretinieku maldināšana.

    • “It is considered that if production did start again it would probably be integrated on a more recent chassis. This would probably be of Western design.” Tātad, BMP-2 nebūtu tas, kam liktu virsū, pie tam, lika uz BMP-2, jo Čehoslovākijā to ražoja pēc licenzes, tas arī viss, tur sen vairs BMP-2 neražo.

    • Mašīna un ideja laba,bet cena ļoti neticama.Domāju neatbilst patiesībai,ja vari iedot linku uz cenu.
      Krievi,cehi,ua tirgo vecas bmp nemodernizetas ne llētāk ka 700000 usd.
      Un apgreids ve
      vēl līdz tikpat.
      Cehiem ir ļoti laba bmp modernizācija,linku ātrumā neatrodu,bet šķiet ka saucās ” Shakal”

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s